Dağıtım Kanalı Yönetimi | bilgiMBA

Dağıtım Kanalları Yönetimi dersi çok uluslu şirketler için Türkiye’de dağıtım ve satış kanalları geliştiren bir profesyonelin birinci elden hem teorik, hem de pratik tecrübe ve bilgilerini sunmak üzere tasarlanmıştır. Zincir dükkanlar, web siteleri, çevrelerindeki reklamlar hakkında yeni bir vizyona ve güçlü bir satış bilgisine sahip olmak isteyen öğrenciler bu dersi almalıdırlar.
Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler:
- Ürünleri ve/veya hizmetleri için hangi pazarlarda bulunmak istediklerini tayin edebilecekler.
- Pazar koşullarını ve rekabeti değerlendirebilecekler.
- Rekabetçi kanal analizi oluşturabilecekler.
- Teknoloji ve internetin dolaylı ve dolaysız kanalları nasıl geliştirebileceğini tespit edebilecekler.
-- Bu prensiplerin Türkiye’deki iş ortamına nasıl uygulanabileceğini farkedeceklerdir.