Müşteri İlişkileri Yönetimi | e-MBA

Müşteri İlişkileri Yönetimi, günümüz şirketlerinin iş yapış şekillerinde yer alan ve alması gereken en temel yaklaşımlardan biridir. Bu yaklaşım, müşterinin merkezde bulunduğu bir yapıyı destekler. Değişen iş yapısında şirketler, organizasyon, üretim ve hizmet süreçlerini müşteri merkezli düşünerek şekillendirmektedir. Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi, MİY (Müşteri İlişkileri Yönetimi) temellerini, stratejinin esaslılığını ve artan önemini, müşteri perspektifinden düşünmenin yollarını, değişen iş şekillerinde yeni pazarlama trendlerini ve farklı endüstrilerde uygulanmakta olan MİY başarı öykülerini irdeler. Ayrıca, MİY çözümlerinin seçilirken dikkat edilmesi gereken kriterleri ve yaygın kullanılan MİY çözümlerini de ele alır.